App pro hlášení škod pro partnery CarGarantie


CGClaimsApp umožňuje nahlášení škod prostřednictvím mobilních přístrojů

Prodejci automobilů, kteří spolupracují se společností CarGarantie, mohou nyní hlásit škody pomocí tabletu přes aplikaci CGClaimsApp. Hlášení škod se tak stává rychlejším a flexibilnějším a může proběhnout přímo během provádění diagnózy vozidla. Aplikace k hlášení škod pro Apple iPad a tablety Android je premiérou v oboru. Díky tomu se společnost se sídlem ve Freiburgu opět stala průkopníkem inovací v oblasti záruk, přestože se už na trhu vyskytují i jiné aplikace.

Práce s tablety je v autosalonech a organizacích výrobců na vzestupu především v oblasti příjmu do servisu a oprav. A zde je také místo pro uplatnění  CarGarantieApp – škoda může být zaznamenána a nahlášena CarGarantie pomocí CGClaimsApp přímo při prohlídce vozidla. Protože CarGarantie potřebuje na zpracování škod nahlašených on-line většinou pouze několik minut, obdrží prodejce zpětnou informaci k záručnímu případu ještě v době, kdy se zákazník nachází v autosalonu.

CGClaimsApp − nyní optimalizovaná i pro chytré telefony
Jako další krok vývoje CGClaimsApp je partnerům CarGarantie nyní k dispozici také aplikace pro chytré telefony. Tak mají i autosalony, které nepracují s tablety, možnost provést nahlášení škody flexibilně přímo z dílny. To usnadňuje a zrychluje pracovní postup – a zároveň jde o další důležitý krok směrem k digitalizované budoucnosti.

Rychlé a jednoduché hlášení škod
CGClaimsApp byla vytvořena pro tablety a chytré telefony s operačními systémy Android a iOS a lze si ji zdarma stáhnout na Google Play nebo App Store. Aplikace se stahuje rychle, ovládá se intuitivně a nabízí uživateli skutečné výhody. Prostřednictvím kódu QR se pracovník servisu dostane přímo ke smluvním údajům vozidla. Následně může nahlásit škodu a nechat si zobrazit uložené nebo již nahlášené škody. Zadání nového škodního případu je jednoduché a uživatelsky přívětivé – pro nahlášení škody stačí jen několik klepnutí prstem. Jakmile jsou všechny údaje kompletní, může být záruční případ odeslán přímo CarGarantie. Prostřednictvím CGClaimsApp tak zkušení uživatelé v budoucnosti potřebují k nahlášení škody jen zhruba dvě minuty. Díky tomu se pro partnery CarGarantie stává nahlášení záručního případu ještě rychlejším a jednodušším.

Uvedení na celoevropský trh
Aplikace CGClaimsApp byla zavedena ve všech 18 evropských zemích, v nichž je společnost CarGarantie aktivní.

Jednoduché stažení
Pomocí tohoto QR kódu se prodejce dostane přímo ke stažení aplikace CGClaimsApp na Google Play nebo App Store.