Věrnost zákazníků


Věrnostní systémy: Programy pro zajištění dlouhodobé věrnosti zákazníků

Nejjednodušším, avšak přesto nejúčinnějším nástrojem pro zajištění věrnosti zákazníků je záruka. Této možnosti využívá CarGarantie svým efektivním programem pro kontakt se zákazníky, ať již v rámci navazující záruky pro nové vozy, záruky na ojeté vozy nebo prodloužení záruky.

Program pro kontakt se zákazníky 

  • Komplexní program pro mailing
  • Osobní zákaznická karta
  • Individuální design prodejce
  • Pravidelná sdělení pro zákazníky jménem prodejce
  • Měsíční výkaz o obeslaných zákaznících

Program prodloužení

  • Sdělení zákazníkům za účelem prodloužení záruky
  • Nabídka prodloužení záruky pro zákazníky
  • Předem kontrola údajů, zda existuje možnost prodloužení záruky
  • Možnost volby individuálního sdělení prodejce nebo neutrálního sdělení CG

Vaše výhody:

  • Silnější vazba se zákazníkem
  • Vyšší ztotožnění zákazníků s vaší firmou
  • Zvýšení image servisu
  • Následné obchody v oblasti autodílny a příslušenství
  • Vymezení oproti konkurenci a soukromému trhu
  • Kompletní realizace prostřednictvím CarGarantie: Koncepce, tvorba, výroba a měsíční rozesílání
  • Žádné náklady: Úspora času na vlastní hlavní činnost
  • Měsíční report: díky tomu je možná jednoduchá telefonická následná péče