FAQ majitelé vozů


FAQ: Často kladené otázky a odpovědi

My ve společnosti CarGarantie jsme si vytkli za cíl, že vám budeme poskytovat optimální servis v souvislosti s vaší zárukou. Na tomto místě jsme pro vás shrnuli často kladené otázky a odpovědi. Pokud nenajdete svůj dotaz, obraťte se, prosím, na naše servisní centrum:

Tel.: +420 233 089 817
E-mail: info@cargarantie.cz
Fax: +420 233 089 820

V tuzemsku se obraťte na svého prodejce. Odstraní škodu a provede vyúčtování přímo se společností CarGarantie. To pro vás znamená pohodlnou a nekomplikovanou podporu. A pokud váš prodejce není přímo v místě, oznamte záruční případ na hotline společnosti CarGarantie. Oprava může být provedena v jakémkoli smluvním autoservisu značky vozu, kterým jezdíte, po celé Evropě.

Obraťte se, prosím, na svého prodejce. Může vám podklady znovu vytisknout a předat.

Váš prodejce vás bude rád informovat o možnosti prodloužení a o cenách.

Ne, záruka skončí automaticky při uplynutí sjednané doby platnosti.

Všechny důležité údaje nám, prosím, zasílejte e-mailem, faxem nebo poštou.

E-mail: info@cargarantie.cz

Fax: +420 233 089 820

Pošta: Lemböckgasse 49, Haus 2, Stiege E; 1230 Wien, Rakousko

Ano, to je možné. Riskujete však, že případně ztratíte své záruční nároky, protože v případě pochybností musíte prokázat, že příčinou škody nebylo neprovedení servisu, resp. provedení servisu, které nebylo řádné.

Ano, záruka má platnost po celé Evropě.

Kontaktní osoby
Servisní centrum

V případě dotazů vám rádi pomůžeme

Tel.: +420 233 089 827
Fax: +420 233 089 829

E-mail: info@cargarantie.cz